Om u van afstand te kunnen helpen beschikken onze support-medewerkers over een programma waarmee met uw toestemming meegekeken kan worden op uw PC.
Ook kunnen onze support-medewerkers de muis besturen, programma's uitvoeren, instellingen voor u wijzigen en eventueel software en drivers naar uw PC kopiëren.
Om u op deze manier te kunnen helpen dient u tijdens een telefonisch contact met ons op de onderstaande knop 'Remote Support' te klikken. U kiest dan voor 'Run' of 'Uitvoeren' en doorloopt daarna de 2 of 3 vragen om het programma op te starten. Indien u een vraag krijgt van uw firewall of u de blokkering voor dit programma wilt opheffen, dient u dit te bevestigen.
Door op onderstaande knop te klikken en de software uit te voeren, gaat u ermee akkoord dat onze support-medewerker op uw PC kan meekijken totdat u de software sluit. Er wordt geen software definitef op uw PC geïnstalleerd.
Support4IP levert installatie ter plaatse en ondersteuning op afstand per e-mail en telefoon voor IP-camera geralateerde projecten.
Wij kunnen voor uw klanten uit uw naam alle gewenste diensten op dit gebied uitvoeren. U richt zich op de verkoop en wij verzorgen de rest.
Een tevreden klant is immers een terugkerende klant!
Kijkt u bij Diensten om te zien hoe wij ook u het beste van dienst kunnen zijn.
Alle produkten kunnen desgewenst anoniem en uit naam van uw organisatie worden uitgevoerd. U kunt er ook voor kiezen om uw klanten naar Support4IP te verwijzen.
Door onze ervaren installateurs worden IP-camera projecten zorgvuldig en kundig geïnstalleerd. Door een ruime ervaring in de meest vreemde situaties zijn onze monteurs zelfstandig en creatief bezig om altijd een oplossing voor uw klant te vinden.
Achteraf ontvangt u foto's van de installatie, alsmede de technische gegevens.
Onze technische dienst beantwoord binnen de afgesproken responsetijd de e-mails van uw klanten uit naam van u.
Uw klanten mailen naar uw eigen speciale support e-mailadres wat direct gekoppeld is aan ons ticketsysteem.
U heeft altijd webbased of via een mobile applicatie direct toegang tot deze tickets en ontvangt desgewenst een kopie per e-mail van de correspondentie.
Onze technische dienst ontvangt telefoontjes van uw klanten en helpt deze verder.
Indien het afgesproken aantal medewerkers dat voor u beschikbaar is in gesprek is, worden uw klanten te woord gestaan door een telefoniste die met uw naam opneemt. Desgewenst bellen wij deze klanten van u zo spoedig mogelijk terug.
Alle telefoongesprekken kunnen worden gelogd, opgenomen en verwerkt worden in het ticketsysteem.
Support4IP
Markt 18
6131 EK Sittard
Nederland
T: 046-2021022
F: 046-4586684
E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Support4IP biedt ondersteuning aan kleine en grote bedrijven op het gebied van integratie van IP-camera toepassingen.
Zowel installatie op lokatie als ondersteuning op afstand direct aan eindgebruikers, desgewenst uit naam van uw eigen bedrijf, zorgt ervoor dat uw klantenkring tevreden is.